понеделник, 15 декември 2014 г.

Торта "Мони"

Здравейте, сръчковки!

Вчера Ви подшушнах тихо, тихо, че скоро ще Ви презентирам една от последните ми и най-любими хартиени торти.
Самата торта мина през няколко корекции- докато добие крайния си вид. Вихрих се много часове по нея - докато изрежа всички цветчета, докато заблестя всички пеперуди, докато декорирам всичките 31 парчета. Но, часовете минаха неусетно, като знаех за какво Захарно съкровище я изработвам. 
Ще ми се да Ви покажа и малката рожденничка ( дъщеря на моя приятелка), защото е една малка розова кукла - руса със сини очички, страшна малка коконка. А мама винаги я нагиздва така, че да ти потекат лигите само като я гледаш. Или с една дума - бонбон. 

Точно и затова тортата, трябваше да бъде приказна - нежна, цветна, почти - "захарна".

А ето я и нея.





И няколко снимки от вътре :)


На Вас оставам отговора- харесва ли Ви или не?

2 коментара:

  1. Мнооого вкусна! Прияде ми се отнея :)!!!Поздрави ...и за победата в моето предизвикателство; остави ми адрес на Bisiwolf@abv.bg, за да ти пратя наградата!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Каква стоплящата и хубава новина. Благодаря ти, Бисерка! Наистина не очаквах,но пък толкова много ме зарадва :) Весели празници ти пожелавам, и отново -Благодаря ти!

      Изтриване