неделя, 14 декември 2014 г.

Картичка за рожден ден

Здравейте, сръчковки!

Днес ще Ви покажа, последната изработена от мен картичка, и първата която идва по поръчка.
Заръката дойде от най-добрата ми приятелка, която ме помоли да й спретна набързо картичка ( набързо защото ми я заръча вечерта преди рождения ден) за една нейна добра приятелка и моя позната, също.

Познавам добре момичето, водим се и някаква род, но незнам точно каква.  Много умно, четящо момиче, което не обича натруфените и претрупани неща. Идеята за картичката ми бе съвсем друга, може би ще я реализирам в някой друг проект, но поради краткия срок, всичко стана на прима виста.



 Дотолкова бях неподготвена, че дори и надпис "Честит рожден ден" нямах готов, принтер нямаше наоколо, а печат още по-малко, а дамата дори имаше юбилей - 30 години. Бях попаднала в кофти ситуация!!!

Ровейки из разхвърляните ми кутии с материали, видях надпис за рожден ден, който си бях подготвила за парчетата на хартиената торта която подготвям в момента ( и нея ще Ви покажа, съвсем скоро). Да, ама надписчето бе "Честит рожден ден, Георги!". А сега де. Нямаше начин трябваше да се импровизира. Отрязах името, но остана запетайката, и си личеше че тук нещо не е наред. И тогава на помощ ми се притекоха течните перли, които замаскираха малкия фал.




Накрая бих искала да благодаря на Нели, че ни покани в света на Photoshop,  и ни запозна с неговите прекрасни възможности. Благодарение на нея, днес снимките ми изглеждат няколко идеи по-добре. Признавам имам още многоо какво да науча за тази супер програма - все пак я имам от няколко часа, но и с просто око си личи, че би била страшно полезна . :)


Ще покажа картичката в :
http://hartienivalshebstva.blogspot.com/2014/11/12-1.html




Няма коментари:

Публикуване на коментар