четвъртък, 20 ноември 2014 г.

Коледна картичка "Малкия лакомник"

Здравейте, сръчковки :)

Днес ще ви покажа, първата ми картичка изработена за предизвикателство. Да, да! Реших и аз да се пробвам, в това ново за мен начинание. Наистина,  това ще бъде моя "прощъпулник" в предизвикателствата. Но ето, реших се :)

Спечели ме идеята за направа на "Картичка по скеч", по прекрасния шаблон/образец или просто скеч, който е дала Бисерка - Bearkis .
За начало, се порових в Чичо Гугъл, за да се просветя, какво е това животно "Картичка по скеч". После попаднах на темата, която Кат е пуснала в Картишока, за ми се изясни какво се иска в тази задача. Изпринтих си скеча ( че си падам малко развей прах, и забравям какво съм видяла и наумила - намига) и след работа, снощи се захванах с направата на картичката.
Та, ето какво ми се получи.


Опитах се да се придържам максимално към скеча, който бе даден, като разбира се "донакичих" тук там, по своему.


За "Малкия лакомник", мога да кажа че това е втората ми оцветена картинка, и не съм много впечатлена от резултата. Ще се постарая да не се отказвам и да продължавам да хабя картинки и време, с цел подобрение на резултата, но като си се познавам, мисля че нямам шанс с оцветяването. ( картинката е безплатна от тук)
Гледам, че момичетата заблестяват своите картички с доста модерни и разнообразни средства - перли, глосита и др., ама аз сиромаха съм обзаведена само с брокатче :), и затова съм цвъкнала от него на шапчицата на мъника.

 За надписа, нямам какво да се похваля - просто принтер :))
Това е от мен! Много мерак, мерак - та ей го резултата.

Разбира се, ще покажа картичката:
* в Предизивикателстово на Картичкофуриите "Картичка по скеч"
*Предизвикателството на Card Maniq " Картичка с дигитален печат"
Let it snow
*"Твоята любима техника"
*http://beccysplace.blogspot.com/2014/11/a-month-of-holiday-cards.html


8 коментара:

  1. Ех, пуста сиромашия. Добре, че е тя, та да се раждат повече идеи и трикчета за това-онова. :) Много добре ти се е получило, като за скромен втори опит. Аз бях много по-зле, като се замисля. Не се отказвай и дерзай. Пробвай, тествай и експериментирай. Мисля, че е супер сладка и закачлива картичката и ти пожелавам успех(дано е по-голям от моя) в предизвикателствата. :)
    От мен - усмивки и лека нощ. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Valarie за хубавите думи. И аз смятам че сиромашията, е страхотен учител и източник на идеи :) А колкото до предизвикателствата, мисля че тръпката е по - важна. Много съм "зелена" още за да имам успех в тези неща, но все трябва да се тръгне от някъде.
      Гуш :)

      Изтриване
  2. Винаги съм заставала зад "сиромашките идеи", много уважавани от мен,още от началото, когато дори не разбирах какво правя :)! Благодаря за участието и сърдечни поздрави за "малкия лакомник"!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Bearkis. И благодаря за страхотния и вдъхновяващ скеч :)

      Изтриване
  3. Чудесен проект,благодаря за споделянето в нашето предизвикателство The Crazy Challenge.

    ОтговорИзтриване
  4. What a fabulous card you have created Sylvia, I really like the design. The little boy eating the candy cane is so cute! I love how you have applied some glitter to his hat and to the scattering of snowflakes. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    ОтговорИзтриване