петък, 7 ноември 2014 г.

ТМЛ`2014 Картичка № 2 - Изрезки

Здравейте, приятели!

Представям Ви втората изработена картичка, за ТМЛ` 2014 г.
Ако се чудите какво е "ТМЛ", ето тук съм резюмирала идеята на каузата "Тошин мост на любовта" :).


 Краищата на картона "наръфах", със макетното ножче, защото не разполагам с оня странен дистрес инструмент за застаряване на хартия. Все още нямам кой знае какви материали, за всички тия тънкости, та се налага от време на време да импровизирам.

Ползвала съм малко парченце дизайнерска хартия от тази колекция на Papermania.

 Различното в тази картичка, е че пробвах да бъда "Зелена" :), т.е да рециклирам. Използвах едни изрезки от фоам с брокат, които бяха останали от дъщеря ми, и с тях направих елхата. Е не е съвършена, но е различна.


Използвала съм папка за релеф Moonlit Berries, която мъничко оцветих в крайщата, с мастило.


Това, е от мен за днес. Дано ви харесва :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар