събота, 28 ноември 2015 г.

Една луда есен

Здравейте отново днес, сръчковки!

Нетипично за мен, но минавам с втора публикация в един ден :)
Не за друго, а за да не изпуска крайния срок на предизвикателството на Картошоците "Есенно вдъхновение с аромат на тиква и още нещо."
Това е един правен преди около 2 месеца проект, чиито снимки си стояха забравени до днес, в някаква папка в претрупания ми компютър. 
Странно платно и странно усещане за Есен - там някакви птички са свили гнезда, калинки и пеперуди обикалят в нетипично зелени поля - луда работа. 
Явно ми се иска хем да е есен, хем да е пролет.
:) 
(използвала съм: грундирано платно, малко гесо, дистрес мастила, дървени клечки от сладолед за стеблото, тиквени семки, сухи листа от някакъв храст на двора, дървени калинки, шишарки и изрязани елементи)







Предизвикателства:

2 коментара:

  1. Много ми допадат твоите калинки и други малки животинки, Сис. А използването на естествени материали заслужава бурните ми аплодисменти - вписала си ги чудесно в цялостната картина.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кате! Изкючително много ме зарадвахме с признанието, за този мой проект! :)

      Изтриване