четвъртък, 15 януари 2015 г.

Тортата на Александър

Здравейте, сръчковки!

Какво да кажа за тази торта. Може би, че по-странна поръчка до сега не съм имала. 
Тази торта бе поръчана на една моя позната, която също изработва хартиени торти, но в по-различни модели. Тя обаче, имаше и доста други поръчки и ангажименти и не и оставаше време и за това. Видяхме се една вечер, и тя ми предложи да поема ангажимента й. За наша радост поръчителката нямаше нищо против, и така направата на торта за седемгодишния Александър се падна на мен. Майката(поръчителката) ми каза, че слабост на рожденика е Спайдърмен и "Angry Birds" !!!! Нали се сещате, че ако направя още една торта Спайдърмен ( трета по-ред) и на себе си, както и на хората щеше да им омръзне от мен :) : ) :)

Затова сега Ви показвам моята първа торта "Angry Birds".
(вдъхновител за нея е интернет :) 







Няма коментари:

Публикуване на коментар